به گزارش وب دا، صبح روز چهارشنبه، ششم آبان معاون بهداشت به همراه رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی نیشابور جهت پاسخ گویی به مشکلات و سوالات مردم در استانداری خراسان رضوی حضور یافتند.

سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.

هدف از راه‌اندازی سامانه «سامد» تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاهای موجود را شناسایی کرده و نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.